luni, 19 august 2013

Top 5 rapperi romani in 2013

   Rappul sau hip-hopul romanesc a avut o evolutie destul de ciudata in ultimii ani, de la Parazitii, La Familia, B.U.G. Mafia care erau "la moda" in ultimii 10 ani, mai nou lucrurile sau cam schimbat, cum suna acum rappul romanesc vedem putin mai jos. Un lucru care il apreciez eu foarte mult la baietii astia, e ca fiecare dintre ei are o voce de nota 11+ si un stil propriu la fel de bun.



5. Dragonu






4.  Deliric 1






3. Flou Rege


      "Mi se spune regele, cu flow-ul meu cand apar, am swag grav, am stil murdar" , cam asa suna intro-ul lui Flou Rege, sa fie el regele Rapului romanesc in 2013? un lucru e sigur, baiatul asta rupe cota !

 


2. Chimie


  Chimie, un adevarat artist cu o voce de nota 10 care ne incanta mereu la orice concert cu stilul lui original. Pace Pace !





1. Bean MC


   Bean mc, unul dintre cei mai tari MC pe care i-a avut vreodata Romania, de asemenea cunoscut si ca solistul formatiei Suie Paparude sau Subcarpati.


                           



2 comentarii:

  1. cred ca dragonu ar merita 2 locuri mai in frunte.

    News at : http://jurnalvirtual.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca dragonu ar merita 2 locuri mai in frunte.

    News at : http://jurnalvirtual.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere